Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
avril Lay by lay4all.prv.pl

####3 NOCIA####

Siemka!!Dam wam fotki Avrilki bo nie mam pomyśłu na notke,i Gifka który jest zroiony w 100% przeze mnie



Supcio fota no nie???

Kurcze nie da sie go tu wsadzić tego gifka oczywiście no ale trudno.no to jha wam to napisze normalnie:
Zostawiajcie KomcieKOMCIE!!!PLISKA.

Głosuj (0)

Amusia 9/05/2007 09:51:46 [komentarzy 5] Daj komcia PLISKA

.....:::::FOTKI::::....

       OK NO TO BY BYŁO NA TYLEJA LECE PAPUTKI!!!!PLISSSS!!!


Głosuj (0)

Amusia 9/04/2007 19:34:19 [komentarzy 6] Daj komcia PLISKA

SIEMKA!!!!

Ten blogasek będzie o piosenkarce AVRIL  LAVINGE!!!Ale głuwnie będą tu jej fotki bo uwielbiom fotki,mam nadzieje że wy też!!!No to by było na tyle.Nie mam pomysłu na powitanie także paputki 3majcie sie POZDRO DLA WAS ZIOMKI!!      ALBO DAM WAM FOTKE AVRIL NA POCZĄTEK!!! PRZECIEŻ NIE MOGE WAS TAK ZOSTAWIĆ BEZ
...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

Amusia 7/04/2007 20:41:43 [komentarzy 3] Daj komcia PLISKA





Design by:
Made by Lay4all from lay4all.prv.pl




• Księga Gości •

Wpisz się
Zobacz wpisy


• Status •

Teraz jestem {akcja}.
Było aż 10023 osób.
Czytaj

• Avatar •


Dodaj mnie do Ulubionych


• Ulubieni •




• Archiwum •

2007
Maj
Kwiecień



• Linki •




• Kluby •

{kluby}




• Lay by: •

DODATKI NA BLOGA!